julbad

Julbad idag...........
Igår var det lång arbetsdag.........hemma nio igår kväll. Duscha och sova. Natti natti.
Idag är det julbad med tolv elever...........

Bild från Luciamorgon i tisdags.......



I går ringde Roffe, hade inte tid att prata med honom - tyvärr!!!
Julstress, jobbstress ...allt. Ska försöka ringa upp och prata lite med honom. Ska maila Pär oxå, det har jag missat. Faaaaan, jag har inte tid med mitt privata liv. Bara jobb just nu.............går och funderar på vad är livskvalité.



Vill just nu ta tag i min renovering av stolarna för att se hur jag lyckas med det. Kanske att de hamnar hos sadelmakaren iaf. Nej ....JAG KAN!!!! JAG VILL!!! De ser iaf för jävligt risiga ut.



Kan bara säga SIMMA lugt idag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0