KaffeLatte mellan fritid och jobb

OOOOOOOOOOps!!!

Jag glömde visst blogga i morse, fick ett SMS om att jag inte skrivit något på bloggen idag.Tur att vännerna håller reda på mig, och vad jag gör, och hur jag vränger med orden.

Igår morse tog jag det lite lugnt på morgonen, vaknade med en otroligt ond kropp. Fick äta tabletter innan jag tog Transporten till bilprovningen i Jordbro.

När jag kom fram till bilprovningen stog det...........Välkommen till bilprovningen. Pga av sjukdom kan vi inte ha efterkontrollhallen öppen.

Faaaaan, det var bara att vända hemåt uten att få visa upp mina fina nya bromsrör!!!

Stannade till på Bagarstugan i Västerhaninge och tog mig en MoccaLatte innan jag skulle börja arbeta.



Så goooood!!!

Arbetade med värkan kropp och dåligt humör. Vinterkräksjuka på jobbet och löss. Julen är på väg!!!

Var privatchafför till Rickard och Tobbe. De skulle köras ut till Smådalarö gård och äta skaldjurs julbord. Han shoppa lite i Haninge innan jag åkte hem och la mig i sängen för att sova lite. Efter att somnat in ringde Maria från Norge, sen Sofia, sen Maria igen, sen Tobbe. Hämtade honom efter tolv.......var på Smådalrö vid ett, fick batteritorsk mitt i natten. När jag satt och väntade på killarna så lyssnade jag på musk och det skulle jag inte gjort. Batteriet dog ut!! Killen i reseption kunde efter mycket om och men plocka fram en startbooster. Fick igång bilen och rattade den hemåt med två slitna killar. Hemma klockan fem i tre på morgonen. Hoppade i säng och somnade direkt!!! Hade kört nitton mil under kvällen/natten.

Vad jag gjort idag får du veta i morgon bitti. Nu ska jag titta på Så mycket bättre!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0