kanske lite jul på väg...........

Har missat allt som får en att känna att julen är på väg. har varit hemma den bästa veckan på hela året från jobbet. Det är då det är julbord med barnen, juldans, skolavslutning, julpyssel och klappar. Lever på tre IPREN om dagen och gör ett besök här och där hos en som reparerar mig. Kanske det vänder idag. Får önska mig av Tomten ett må bra kit!

Igår satt jag vid datorn en stund sen åkte skinkan in i ugnen.



Granen står så grön och grann i stugan!!!



...........och det är laddat med nötter, få se om det bir fillipin i år oxå.



Tobbe tvättade alla bilar för de ska vara rena till julen, jag klarar inte det med min onda kropp just nu. Jag som tycker det är en tredition att tvätta bilen och ta en öl, dan före doppardagen. Nu blev det inte så iår!!! Jag satte mig och målade om en ljusstake som hade fel färg..................nu blev den svart som ¨Svarten¨.



Sen kom Sofia hem!!!



Hon kom hem med ¨Lussebullete¨, smakade det gott ??



Mitt jule-fönster!!!



Välkommen in till oss i vår stuga!



sen elda vi och fixade marchaller på tomten, jajaja inte på han Tomten utan på gården. Allt för att hälsa Maria välkommen hem!



Maria kom hem från Norge!!



Nu kan det nog bli jul iaf...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0