kul med SMS

Tur att man kan SMS:a varandra hur som helst och när som helst. Man läser när man vill läsa det, är det något trevligt blir man glad annars raderar man det.

Igår morse fick jag ett SMS från Mats i Tungelsta.
- Titta på KappAhl en trappa ner, där har de onepice i Amerikanska flaggan för dig att mysa i hemma ;-)

Fick ju jättelust att åka dit direkt, den måste jag ju kolla in. Kolla om det är något som passar in i min Amerikanska kollektion. Min yngsta dotter var i Haninge C, hon  kollade om den fanns........ men de hade inte min storlek. Kollade med Tumba och de hade en kvar. Den hängdes undan till mig :-)

Efter en härlig dag på jobbet med bak av lussebullar och pepparkakor och lite annat, efter att jag jobbat över satte jag mig i bilen hem. Fick en så enorm stor lust att åka till Tumba och hämta min klädestrasa. Sagt och gjort, svängde höger i korningen istället för vänster hem till middagen.

Köpte den iaf.............och den passar mig att mysa i.
- Du hade rätt Mats....Tack!! Tack!! Tack!!!





Tur att man har Corvettevänner som tipsar på sakerna åt en !!!

Fick ett brev igår med Corvetteklistermärke i...........

  köpt på nätet!!!

Kvällarna är mörka och ljusen är tända. Måste säga att ljusen i staken inte kommer att hålla till julafton. Måste flytta runt dem och fylla på med nya. En omgång räcker inte fast man snålar med brinntiden.



Idag har vi ett oväder över länet. Regn och snöstorm. Vaknade första gången vid tre-tiden i natt. Hoppas på snöstorm mer än regn. Ska besiktiga Toyotan idag vid halv elva. Det kommer också att gå åt helvete. Transporten ska in på reparation på lucia och få nya bromsrör, sen sak den ombesiktigas.

Ha en bra dag............tror att jag stänger idag .................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0