Lucia



I Torsdags var det bakdag på jobbet. Vi bakade lussebullar och pepparkakor som vi ska ha nu på morgonen då vi har vårat traditionella Luciafirande.





Vaknade 03.36 i morse och mår som en Lucia idag. Sitter här vid bloggen med fika och en lussebulle. Måste bara fira att det är den trettond december. Elva dagar före jul.

Igår var jag och letade gran till jobbet och ved. Vi firar lucia utomhus med öppen eld där vi värmer glöggen. Ved är ett måste som bränsle då den inte går på bensin som Corvetten. Klart att den fattar eld, bensinen alltså men sen då ????





Ved i hela bakluckan och julgran och julgransris och julbelysning och julkulor och jul över allt........doftade bättre är doftgranen. Alltså julgranen doftade godare än doftgranen................min bil är en packåsna!!!!



Idag ska jag lämna in Transporten klockan halv nio oxå.....julstress!!!!

  min kärlek........nr 3

Ha en trevlig LUCIA...........önskar Elisabeth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0