nya glasögon till sommaren 2012

Igår skulle jag köpa julklappar i Nynäshamn och det slutade med att jag köpte nya solglasögon till mig inför sommaren 2012. Tro inte att jag längtar efter att köra Corvette!!!!För så kan väl inte läget vara???



Vi som har ett sådant underbart vinterväder......eller hur???



Nynäshamn den 18:e december 2012.

När vi var på väg till Nynäshamn kom vi inte längre än till vår korsning uppe vid Västerby för att se spår av nattens snöslaskoväder. Den här killen eller tjejen hade verkligen lyckats få bilen en bra bit upp i skogen från vägbanan sett. När jag arbetade i skolan när den låg här, fick barnen aldrig leka nere vid träden när det var vinter ifall något skulle hända. Jag hade nog rätt i mitt tänk!!! Nu har det hänt, men då finns inte skolan kvar där längre.



Var uppe tidigt på söndagmorgonen och byggde pepparkakshus. Klockan var halv sju när pepparkakshuset var klart och kaffet urdrucket och julmusiken från radiospelaren spelade mysiga vintertoner. Satte upp lite lulgardiner
och tittade över min ekonomi som är på väg utför. Jag som är skylldig pappa massa pengar för reservdelar till Svarten............hur ska jag lösa det hela?????



Gjorde Janssons frestelse igår kväll och drack lite glögg. Mår inte hundra %-igt bra idag så jag ska vara hemma och bara ta hand om mig. Förkylning på gång med ont i hela kroppen..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0