ska gratta pappa



Idag ska jag gratta pappa!!!! Han fyller år i morgon, men vi ska äta middag där idag och gratulera honom. Han ska till Sandhamn i morgon och är inte hemma på sin födelsedag. Av mig får han ingen tårta men dock något annat. Jerka vet!!!Han hade full koll på att jag inte skulle göra si eller så igårkväll via SMS. Tobbe var inte delaktig i det hela, han lämnade det till mitt öde.

Igår hade jag fullt upp. Städade, tvättade, kastade/rensade bort saker, tog en promenad, vårdade mina citronträd, krattade löv, rensade i rabatter, hämtade gran och planerade en del innan jul.

Inget garaget igår, tiden gick åt till hem och trädgården............längtar till lite julledighet. Har just nu väldigt ont i kroppen, tror det är stress och kyla som påverkar mig. Veckan framför mig är inte rolig heller!! Ska bara koppla av med lite shopping innan vi åker till pappa. Lite julklappar ska man ha till barnen iaf.

Idag ligger det lit snöpuder ute på gården och rådjuret har precis ätit frukost i nyponhäcken.



När han som skulle lacka min bil visade denna lack höll jag på att lacka ur!
Fick direkt GodJul-känsla. Tur att det inte blev den, då hade jag inte varit nöjd.

Nu är jag nöjd.............hörs i morgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0