Ska pynta bilen idag iaf

Ska idag pynta bilen och granen. granena ska in i huset ikväll och ljusslingan och alla små ¨bling-bling¨saker ska upp på grangrenarna. Bilen sak åyntas med lite jul också, så är det!!!

Förra året var bilen pyntad och fin ;-)







så fin var hon¨Svarten¨ innan hon skulle på lackering..........

Är hemma pga av något virus som härjar i min kropp, har ont i hela kroppen och magen mår skit. Har ont i huvudet, fryser och svettas om vartannat. Tar det lugnt iaf.

Undrar hur en bil känner sig när den inte fungerar helt okey???? Ett fjäderben som är slitet, ett knutkors, en trasig ventil, en knarrande dörr, ett batteri som inte laddar.............hur känner sig bilen. Har den känslor? Kan den känna glädje som jipiiiii - Hon tankar 98 oktan idag så nu orkar jag ge lite mera! Ny olja....nya tändstift Eller om något är ont eller fel på biilen så tänker den inte fungera mera så då lägger den av........startar inte, vill inte mera.

Provade att göra något i går för att se om jag skulle orka jobba idag. Men det gick åt helvete, mådde inte bra när jag kom hem och somnade i soffan. Jag var iväg och gjorde efterkontrollen på transporten så nu är det klappat och klart....den gick igenom. God jul.

Ska gå och lägga mig ett tag till, orkar inte så mycket just nu. Värken sitter i handleden idag, det blir till att ta en Ipren till.

Längtar till att Maria ska komma hem....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0