Söndag

Var och söndagshandlade i Kungens kurva och då var jag inte ensam. Jag lover det var folk. Folk över allt och i kassan var det kö. Jävla julhysteri och stress. Lyckades få med mig ett lakan från Ikea och lite julklappar till Tobbe.

Pappa fick ett pepparkakshus som jag byggde utan bygglov och med ett glas vin på lördagkvällen. Han blev riktigt glad. Sen fick han en jättefin lammulsfilt med Amerikanska flaggansom motiv. Han kröp in i den på en gång och den var varm och go´tyckte han.



Efter att grattat pappa med paket och sång, efter tårta och middag hamnade vi i garaget. Konstig familj vi är. det är där vi trivs. det är där vi möts och det är där vi känner oss bekväma, tillfredställda och lyckliga.

Pappa använder fina kopparbunkar till sina hjulmuttrar och har saker i när han meckar. Fint ska det vara!



Till bromsoljan hade en han en vinstpokal i tenn. Funt värre!





Snygg matta på golvet har han oxå !!!



Utanför samsas julgransfoten och bromstrummorna på samma matta.



Idag kan jag bara önska dig trevlig resa och dag ute i Sandhamn med dina kompisar. Stort GRATTIS till dig min underbara pappa.

Pappa och jag sommaren 2009 barhäng i Sandhamn ;-)


Denna vecka är det luciavecka. Bilen på reparation i morgon. Chaufför på fredag. Luciafirande kvart i sex i morgonbitti. Kanske inte hinner blogga i morgon ........... Vaknade klockan kvart över fem idag och mår som en drottning. Ska sätta mig med skolarbeten nu på morgonen och hoppas snart få höra något från min lilla prinsessa.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0