Svarta pärlan............

Tittade på Pirates of the Caribbean, fick direkt en gemensamhet med Johnny Depp. Han kallar sitt fartyg för Svarta Pärlan




 och det får ju mitt fartyg oxå heta ibland ;-)



I söndags var jag och handlade inte bara glasögon till mig utan också små verktyg till mitt meckande med ¨Svarta Pärlan¨



I sommar ska vi till Ronneby Brunn på sommarmöte.



Igår var jag hemma, mår inte så bra just nu. Pratade med Roffe en längre tid i luren, han var på väg till jobb långt utanför staden. Kul att bara sitta och prata bort lite tid. Mycket Corvetteprat pch annat.

Satt vid datorn och gjorde massa jobb. Tur att man blir sjuk ibland så man hinner med tråkiga saker oxå. Är hemma från jobbet idag oxå. Tror jag ska kunnagå i morgon och arbeta. Får se i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0