Tid...............

Vem har sagt eller berättat att allt tar sin tid, eller att tid finns. Tiden har sin gång. Tiden går så långsamt.

Jag har inte TID..............inte tid till det jag vill göra. Tiden tar bara slut, tiden går för fort. Tiden skulle jag ville stanna ibland eller backa. Kanske tillochmed flytta mig tillbaka i tiden.

Igår försvann min tid snabbt. Var uppe fem och bädda, vek tvätt, blogga och fikade. Var på jobet sju. Tiden gick fort fram till halv nio då jag hade första lektionen. Han inte allt som jag skulle mellan sju och halv nio. Sen full fart med barnen fram till tre. Möte mellan tre och sex. Hem och slängde mig i bubbelbadkaret,hade inte tid att ligga där så länge som jag ville. Tände lite ljus och bara försökte stanna tiden. Sen middag, sen middag !!! Tvättmaskinen på och sen samtal med Jerka. Tiden räcker inte till till allt vi vill göra i sommar heller!!!! Man kan inte bara fixa bilträffar och åka runt i sommarSverige med sin Corvette!!!!! Man måste ta sig tid till att göra annat på semestern också. men hur ska tiden räcka till??? Helgerna räcka till??? Jag vill åka på massor av träffar, vill fixa träffar för gammelbilar och träffar fär race och träffar för cruising. Tiden räcker inte till.

Allt är tid!!!!

Tror jag ska göra som killen i bakluckan!!!



Parta/festa loss och ta livet som det kommer. Var sover man? Var äter man? Huvudsaken är att man festar loss och bara tar tiden som den kommer. Inga krav, ingen tid att passa, ingen arbetstid, allt är tidlöst.

Tiden är dyrbar!!!!!!

Jag tar hand om tiden hela tiden. Försöker hinna med allt!!! Idag kanske tiden stannar upp ett tag. När snön kommer stannar tiden. Bara njuta av snöflingorna som dalar mot marken, ta fram pulkan eller göra en snölyckta och tända ett ljus.

Var/När kommer tiden till att gå ut i garaget ???



Nu har jag inte mer tid till bloggen. Ska komma i tid till jobbet !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0