En bra fredag..........

 

En äkta Onepice får man önska sig av tomten. Finns på nätet för 1400:- till myskvällen. Tomten jag vi ha en riktig jul, en så´n som man hade när man var liten!!! Vakna på juldagen endast iklädd en Amerikansk Onepice...............mys.

Fick min bästa julklapp som tänkas kunnas få igår förmiddag. Var och besiktigade Toyotan och den var helt okey! Inget fel på den pärlan och det har det inte varit tidigare heller. Men i år var jag nog lite nervös inför besiktningen. Den bilen stämmer in på ¨gammal kärlek rostar aldrig¨.

Träffade på en kille på bilprovningen som kom fram till mig,- dig känner jag igen! Efter att han sökt på mitt regnummer och fått fram namn och bostadsadress kunde vi lista ut att hans brorsa har jag haft som elev. Har visst inte förändrat mig så mycket på femton år...............hur roligt som helst. Vi pratade loss om alla gamla minnen, kompisar till honom och elever till mig medan en annan kille fortsatte besiktningen. Blir så javla glad när unga snygga killar kommer fram och bara gör sig till känna. Jag hade aldrig kännt igen honom.



Senare på jobbet kom igår två gamla elever och hälsade på. De har flyttat till Australien vilket de gjorde för åtta år sedan, nu har de sommarlov och är här och hälsar på. Andra dagen i Sverige så åker de till sin gamla skola för att häls på sina gamla lärare. Hur roligt som helst!!!

Idag är det lördag och jag vaknade halv sju efteer en myskväll med pizzabak, ska snart sätta fart på allt som ska göras. Snart är det jul och då ska mycket vara klappat och klart.

Ska gå ut och pussa lite på min Stingray idag........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0