batteriladdning............

Behöver ladda batterierna. De är urladdade och frysta. Skulle behöva ta mig en cruisingtur någonstans!!! Bara åka bil, myyyyyyysa...Duracellkaninen behöver vila, sömn och uppladdning.



Igår hade vi Lucia på skolan. Var på jobbet vid sex, när firandet var över tog jag Transporten till verkstaden. Sen tillbaka och jobba till halv fem. Julpyssel och åter julpyssel med barnen.

Hämtade bilen halv fem med nya bromsrör fram och på sidorna, samt nya bromsklossar bak de var visst också på väg att ta slut, så de byttes av killarna. På fredag ska jag ombesiktiga bilen på bilprovningen. Sen är jag fyllechaufför på kvällen/natten - kul fredagkväll.

Trevligt att prata med Åke.N igår. Han har en rätt härlig inställning till arbete både här och där. Nu har vi en hemlis ihop. Jag vet också vad jag kan se fram mot sommaren 2012, ska bli trevligt.

Har prelbokat mig till en förhoppningsvis trevlig heldag i januari. Man måste ha lite morötter framför sig för att tycka det finns mening med all tid man lägger ner på jobb och annat. Party, party med vänner och annat........ gör att man laddar batterierna.

Ska kanske se till att hälsa på någon mellan lämning och hämtning på fredag. Varför vara ensam en fredagkväll??? Åka bil och ladda batterierna..............på mig och min älskade Transport.

Min vinterbil!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0