16.00

Idag klockan 16.00 ska bilen in i lackboxen och till dess ska jag ha bestämt mig vilket färkprov jag ska välja.Det står mellan två färgprover, jag måste bara veta vilket som kommer hålla i längden. Så att jag är nöjd länge. Det är inte gratis att lackera en bil som sagt var. En fritidspedagog tjänar inte stor-kovan precis!!!
Igår kväll klockan åtta kom lackeraren förbi med ett lackprov som han tyckte var snyggt.

Mycket prat om ditt och datt, jag fick bra tips om hur jag skulle vårda lacken efter att den kommit hem i mitt garage. Lack och klarlack ska bli kompisar med varandra och det kan ta tid......härdning kallas det :-)


Hittade roliga bilder på forumet.......snacka om att ägaren till denna bild måste tycka om ¨flames¨ eller hur ????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0