Dag 2.....

Sent igår kväll kom ett nytt MMS.......hur trevligt som helst. Jag blir så glad, som ett litet barn på julafton. Det blev direkt min nya bakgrundsbild på mobilen,och nu ut på bloggen. Jag tror jag är i sjunde himlen......något händer i mitt liv som är positivt. Fick också veta att förarsidan var ännu värre än passagerarsidan bak. Mycket sprickor och dåliga lagningsjobb........ändå kommer det en  en glad smilies från lackeraren. Hur bra känns det på en skala från ett till tio. Kan meddela att det känns som en stark tia, nästan 11:a.



Låg igår kväll och läste kvällslektyr......det var både Corvette central och Ecklers. Vet vad jag ska önska mig i födelsedagspresent.........det är långt dit och då är det utflykt med Corvetteklubben till Tierp arena.Ny racebana i Stckholmsområdet som har sin invigning då. Den 7.e maj......

Kommentarer
Postat av: Jerka

Det blir nog bra akta bara så den inte blir smittad

jag ser bara blattemobiler runt omkring :-)

2011-02-05 @ 07:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0