Filmvisning

       





Om några timmar ska jag vara på Svenska bil i Akalla. Idag är det filmvisning för alla medlemmar i klubben och vi bjuder på Corvette-lunch sen filmvisning från sommarens filmande under våra aktiviteter. Sommaren 2010 som var en av de bättre om man ska tänka bilrelaterat för min del. Har väl adrig använt bilen till så många träffar som under förra sommaren. Var nästan uppbokad varje  helg. Tog bilen, träffade kompisar och hade bara kul. Ska hjälpa till lite där ute under dagen på Svenska bil, ska se vad Lasse behöver hjälp med. Ska ta med mig kameran och fota lite, nu kommer visst Mats med och han är duktigare på kameran än mig. Ska plocka ihop lite bilder och skriva en text sen och skicka till CM. Jag och Kenneth ska hälsa nya medlemmar välkomna till klubben i ett möte för bara nyamedlemmar. Sen sak vi vidare hem till ett par kompisar i klubben. Hoppas på en trevlig dag. Kan bli en riktigt trevlig lördag.......ligger just nu i sängen och bloggar. Måste nog gå upp snart för jag är så kaffesugen......

ha en bra lördag alla vänner...........ses kanske klockan 12 i Akalla

De säljer nya Corvetter där också........får se om någon byter bil under dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0