Första MMS:en

Första MMS:en och inte första mensen  ;-) 
Har sex och samlevnad som arbetstema just nu på jobbet, så jag ser alla ord så förknippade till det ;-)





Idag kom de första MMS:en från killen som ska fixa lacken. Startskottet har gått!!! Nu kan det bli en serie av detta arbete. Jag känner mig som i sjunde himlen, någon som tar hand om min ¨pärla¨ så hon ska bli i toppskick! Jag ska dessutom få en överraskning senare. Tydligen är hela bilen omlackad tre gånger och dessutom sprutspacklad. Mycket sprickor och dåliga lagningar var dagens budskap. Men det kommer gå bra, så många som är involverade i detta. Fick dessutom ett erbjudande på hjälp att ta hem varor från Amerika, tänk vilka snälla och underbara människor det finns runt en. Ska nog se till att ha en renoveringsfest senare då allt är fixat och klart på henne. Alla som hjälpt till ska få en inbjudan som tack för hjälpen......det vore ballt.......och inte så svårt att genomföra. Känns som riktigt kul desutom.......har någon varit på en renoveringsfest ????????

Tycker så mycket om er alla mina vänner // Elisabeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0