Grym......t

Grymt skön start på morgonen och den här veckan, igår tog jag en långpromenad på en mil. Jobbade sen och hade det underbart ute med barnen.Våren är faktiskt på väg, man kan vara ute till senare är halv fem........det är ljust!!!! Dessutom är det varmare och riktigt skönt att leka ute. Igår kväll var det arbete med klubbens aktiviteter efter middag tills det var dags att hoppa i säng och sova skönhetssömn.



Pop Up.......grodan boll  !!!!!!  Love you 2

Fia fick för tidig Alla hjärtansdagspresent igår av mig.....hon behöver det :-)
Älskar mina barn..........

Om en vecka på måndag är det Alla hjärtansdag........görnågon glad som du tycker om !!!

Kommentarer
Postat av: Mats

Vilken adress ska jag maila bilderna till dig på? de bilder jag tog på after-worken?



//Mats

2011-02-08 @ 08:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0