Hönsmamma.....

Fast jag sovit mer än dåligt...ja, sämst i natt så var jag uppe tjugo över fem och värmkörde stora dotterns bil. Hon hade en´hel del is i luftintaget vid motorhuven, så jag passade på att göra bilen isfri nu på morgonen. Igår kväll var det riktigt trevligt hemma med alla barn + extra dottern till middagen och dessutom ett glas rött vin. Sovit dåligt då jag haft mardrömmar om yngsta dottern som ska bada isvak idag. Hittat på allt i mina drömmar från hjärtstopp till att hon inte skulle komma upp ur vaken. Har så dåliga erfarenheter av folk som gått genom isen själv. Vak = hål i isen. Vaka =ha full kontroll på något, något man kan göra om det går snett idag  

Bytt baklampa på min rallytårta.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0