insnöat.....

Jaha......då var det dags igen. Insnöad men med strömmen kvar......kommer man till jobbet idag eller hur går det. Vinterdäcken på min lilla rallytårta är så dåliga att resan hem igår var ett äventyr i sig. Hade nog tio delmål på vägen hem, tänkte kommer jag dit är det bra, nästa dit, oj jag kom hit, ännu bättre jag kom ända hem utan att ringa bilbärgning. SL-bussen satt fast i ett dike i en backe upp, tre bilar med varningsblinkers, ingen plogbil, bara snö och två hjulspår. Sitter och väntar på att läget ska bli under kontroll. Ska sen till sjukgymnast och sen till jobbet. Plockat ihop kakor och annat till träffen i Sumpan i kväll. Hoppas det kommer några, annars är det nog många som stannar hemma när snön är så intensiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0