inte bara Corvette......



Lördagkvällen blev det inte bara Corvetteprat, utan mycket prat om båtar som tävlar i Poker Run. Pratade mycket med Rolf och om just denna båt, med flammor och döskallar till lackeringsmotiv. Häftigt att jag hade den på foto så nu ska maila den till honom. Livet är inte så kompliserat om man gillar V8:or, om det så är på land eller i vatten. Man finner alltid nya vänner att prata med.

Sent igår kväll kom jag i kontakt med en person som har en Corvette och ser fram mot att åka med ut på turer med oss som han inte kanske tidigare gjort. Vi hade en gemensam vän, vår fina vän Ivan. Kommer aldrig glömma honom - Ivan. Han har satt spår i mitt hjärta, han var som en Xtra pappa-ikon. Så helt underbar, rolig och levde i nuet. Corvetter och race var hans stora intresse trots lite högre ålder. Ålder spelar ingen roll när man har samma intresse har jag konstaterat.

Maila prtokoll från mötet till ansvarig, mail till Kenneth, President, Anders , Pernilla och massa jobb med klubben igen igår kväll satt nog fyra timmar med det.

Nu är det måndag och jag ska snart köra min dotter och Xtra dotter till bussen, sen ska jag börja jobba lite hemma och sen vidare til min arbetsplats. Ny vecka med mya utmaningar.

Hittade en ny lite leksaksbil.....1:64 inte så stor men ????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0