kallt.......



Denna kyla tar kål på mig och mina leder. Jag har så ont i nacke och handleder att jag bara skulle vilja resa till ett värmare land just nu. Tänk att jag tänker tanken, jag som är så otroligt flygrädd. Tror faktiskt jag skulle kunna tillåta mig att resa just nu och bota flygrädslan med värme. Att jobba ute är en otroligt stor fördel, men att varje dag vara ute flera timmar och leka i snön tar till slut kål på en som mig. Jag gillar både snö och skidåkning så det är inte det. Bara att -24 grader är så otroligt kallt.

Sommarmötet till Sundsvall 2008 var det också kallt. Bilen var täckt med frost fast det var mitt i Juni. Det gick att skrapa fönster om man nu hade en isskrapa med sig ;-)

Japp så är det med det.......ut i kylan och en iskall bil.........


Kommentarer
Postat av: Jerka

Jag kan flyga jag är inte rädd ............ :-)

2011-02-24 @ 06:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0