Linköping.....

Lördagsmorgonen började med kaffemuggen och bloggen sen var det bara att packa och dra! Tobbe körde mig till Vagnhärad, där fick jag åka med en klubbkamrat till ett möte i Linköping. Satt i möte hela dagen och diskuterade frågor och jag var den som fick den stora äran att skriva protokoll dessutom. Att det var Melodifestivalen i Linköping missade jag totalt. Såg inte ens det på TV och då sände de dessutom från denna stad. Vad jag fick stå till svars :-)  roligt att se hur det kan förändras kanske, eller också inte någon förändring alls. Sen middag och prat om sommaren och våra bilar. Kallt och soligt var det ute !!! Satt inne hela dagen och såg solen från ett underbart utsiktstorn........







sov som en stock till i morse då jag var uppe och planerade med Anders. Vi ska ha en träff i Askersund i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0