Min pärla.....juvelen i mitt liv




  • Idag är det ALLA HJÄRTANS DAG och jag kan inte gå ut i garaget och pussa på min juvel. Hon är inte hemma för hon finns i ett annat garage med andra bilar. Men oj vad hon ska få när vi ses !!!!!

    Igår så satt jag med mycket jobb till klubben
  • mail till Kenneth
  • mail till Jerka
  • meil till Kerstin
  • mail till Kennet
  • mail till president
  • reportage om efterwork
  • reportage om Oldiesträffen i fredags
  • reportage till Janne
  • bilder till Janne
  • telefonsamtal med Jerka

Denna vecka är så fullbokad, hur ska jag orka med. Idrottshall bokad tisdag och torsdag. Badtider tisd, onsd, torsd. Möte på jobbet tisd, onsd, torsd. Möte kvällstid tisdag,onsdag och torsdag. Ledig måndag kväll och fredag kväll.

Dessutom har jag fått en Xtra dotter som kom och flyttade in med sin stora resväska igår kväll. det känns bra. Då har jag lite liv i huset. Saknar min stora tjej som flyttat, så är det bara. Nu har jag två igen.......härligt!!! känns bra att vara Xtra mamma till henne......hon är så söt.

Idag är det Alla hjärtansdag glöm inte det....



Krama en kompis........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0