MMS och samtal

Igår fick kvällen åter en fin solnedgång, hela kvällen sken upp.Det spreds ett ljus över mig och ett glädjerus inom mig. Jag fick MMS av billackeraren. (Bilden kommer senare,mobilen är på laddning). Han hade grundlackerat bilen. Bilen är nu lagad med kolfiberspackel som ska var mycket bättre än det mest. Han har kört epoxi(tror det stavas så  ;-) ..........) och grundlackat. Nu ska bilen stå och han ska se om han är nöjd med underarbetet, annars så ska det göras om tills han är nöjd. Ena sidan var lagad med popnitar ???? varför gör man så ???? Knappt uppspacklad vilket gjorde att bilen hade spruckit i lacken på vänster framhjulhus. Bilen hade två stora skador som var mycket dåligt lagade. Den ena vänster fram och den andra vänster bak. Tydligen hade de varit med om bilar som varit lagade med hönsnät och tidningar.......ingen dröm liksom. Min var tydligen lagad med popnitar.......poppig bil .......


Kommentarer
Postat av: peter

När ska vi träffas !!!!!!!!!!!

2011-02-17 @ 20:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0