Nu börjar det......





Nu börjar det hända saker.....inte med min vikt men med min bil. Igår kväll fick jag hjälp att frakta henne till billackeraren. Nu blir det många timmars jobb i den lokalen för att få henne fin. En kompis kom med sin stora Hummer och körde iväg med henne i går kväll. Det var ju inte det väder jag hade hoppats på. Ja! Det var ju inte snöstorm och -20 grader uta SKITIGT på vägarna och med tre plussgrader på termometer. Under dagen hade det dessutom regnat så vägarna var riktigt smutsiga. När jag kom hem igår kväll var jag helt slut, man spänner sig för att man inte känner sig riktigt säker på allt. Alltid orolig så det inte ska hända bilen något.

Pratade med pappa sent igår kväll och han kvittrade som en pojke på julafton. Han hade varit och köpt bildelar till min bil och dessutom fått sin säng leverarad, en lika dan som min. Jag lovar att du kommer sova gott i den....min älskade pappa.

Om en timme ska jag till min sjukgymnast han ska ha mig som patient till sin sjukgymnastelever som ska känna och askultera på mig som ett elevarbete. Jag lovar att jag har duschat och preparerat mig med deoderant. Har dessutom lackat mina skitiga naglar.....de har ännu olja och smuts som sitter ingrott !!!

Kommentarer
Postat av: Mats

Fasen vad spännande! ska bli kul att få se resultatet, själv har jag lämnat bort mitt stols underrede till en kille som ev kan svetsa det.

2011-02-02 @ 07:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0