race.....

Att jag skulle vilja bvara lite tuffare och våga köra race skulle kännas bra. Det fanns en som dock fick mig att börja närma tanken att jag skulle våga prova på. Han skulle vara min stora stöttepelare om det gick åt helvete. Det vet jag! Han skulle stärka mig på alla tänkbara sätt och få mig att säkert våga prova igen. Han skulle vara som min egen PT ( personlig tränare) för att lyckas. Nu finns han tyvärr int mer på vår planet, det jag skulle kunna tänka mig att göra är ett race till hans ära för att jag saknar honom så. Ett Ivan-memory-race.

Fick denna vackra bil på MMS i fredags av Jerka.

600 hk.......

.......... ett projekt att kunna sopa banan med. Jag tror inte den står stilla, utan med rätt teknik och en bra PT skulle jag nog kunna nå topp-tider. Fasiken vad coolt det skulle vara. Så himla bra för min självkänsla om jag skulle kunna klara det. Nu har jag nya drömmar och mål.....sådant man ska ha för sätta lite färg på vardagen. Jag skulle må så BRA om jag var en sådan tuff brud!!!!

Hjälmen på och kör bara, vad enkelt det låter men så enkelt är det inte i min lilla värld.



Jag ska iaf vara med och försöka få ihop en Oldiesstege på Malmby den 28:e maj för de som vill prova sina gamla vackra pärlor. Sen blir det också prova-på race för de som vågar och aldrig testat tidigare......kanske något för mig 8:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0