tattuering igen......



Att jag är nöjd med min första tattueringen är det inget snack om !!!! Jag är helnöjd :-)

Att min bil betyder så otroligt mycket vet de som känner mig mest ! Och nu har jag den med varje dag, står skrivet inte i mitt minne, nej ! ja ! jo ! där också men framförallt på min handled. Att inte alla gillar tattueringar har jag full förståelse för, men att de som en gång tattuerat sig vill gärna ha en till trodde jag nog inte på. Idag ska jag ner till tattueraren efter jobbet och planera upp min nästa tattuering. Jag ska iaf ha en till ........ ska dit med min stora dotter vi ska göra en tillsammmans om fjorton dagar.........min lilla gjorde en samtidigt som jag gjorde min förra.

Att jag älskar mina barn.........mina tjejer är det inget snack om heller !!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0