Elisabeth du är inte lik min mamma.........

Igår hade jag som sagt var en riktigt stressig dag......kändes som jag skulle gå i flera delar. Måste ändå säga att den var rätt kul. Men utan rast från halv åtta till halv sex är ingen hit !!!! När klockan började närma sig halv fem och jag hade kört twister var hela kroppen slut. Ja inte bara kroppen utan hela huvudet oxå......Elisabeth kan du fixa det, Elisabeth kan du fixa det också, Elisabeth kan du ringa de, Elisabeth var finns det osv......När jag skulle prata i telefon vid fem så bara skratta jag, först ringde jag fel nummer sen kunde jag knappt prata....sa fel ord och allt blev knäppt, men det slutade dock rätt   :-)  Sen kom Fia och Matilda till jobbet och vi åkte och handlade mat. När vi kom hem hade det kommit ett paket på posten men det vill absolut Fia öppna, hon visste redan var det var sa hon. Min mamma samlar på leksaksbilar hahahah. Men hur ser den här ut ?? Nyfiken som hon är så slet hon upp paketet medan jag..........





......tog mig två stora whiskey. Jag var värd det igår. Sen lagade jag mat. Pulver soppa med xtra broccoli i. Paj och majskolv........bara gotti gotti

I paketet kom äntligen min underbara -58. Svart och vacker som en liten juvel. Där kom det igen.....mitt nya ord tror jag....JUVEL. Allt vacker som mitt öga skådar och som oftast är svart är en liten juvel.








Sen blev det praliner medan jag prata i telefon och bara kopplade av igår kväll. Ladda batterierna till idag. Fick en söt liten pralinask av min Fia på Alla hjärtans dag.......små söta chokladhjärtan. Mums, mums, mums



Matilda som flyttat hem till oss och förgyller vår tillvaro sa vid middagen. Elisabeth du är inte som min mamma !!! Kommer hem och dricker whiskey och har beställt leksaksbilar på nätet. Hon kanske har rätt..........det kanske är vanligare att mammor kommer hem och slår upp ett glas rött vin till sig och får paket från Ellos på posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0