hicka över datum



Tittade på datum och fick lite hicka .........samma datum som jag började riva ner min älskade pärla så hände
något hemskt i ett annat land. Vilket datum tror du jag är ute efter. Jo, den 11:e september. Den 11:e september på eftermiddagen efter höstcruisingen med klubben till Mälsåkers slott så var pappa så snäll att han följde med hem till mig för att titta på min rutram.

Jag hade upptäckt helgen innan när jag tog bort de cromade listerna runt fönster och targabåge att det inte såg så bra ut. Pappa hjälpte mig och vi tog bort mer än vad som hade varit tänkt från början. Allt som visade på katastrofen.......hela rutramen måste bytas. Dessutom kom det förbi en granne som tyckte att han ville hjälpa till denna kväll. Vi höll på halva natten med bilen och monterade bort det mesta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0