Ä jag på gång?



Nu har jag fått tanken och känslan av att jag är på gång !!! Måste ta och trimma kroppen igen, det är inte klokt när jag tänker efter jag inte har tränat på precis tre månader.....det är botten !!!

I går sprang jag en halv mil och det gick riktigt bra, kände mig mycket nöjd efteråt .......jobbade som vanligt och var sen iväg och shoppa lite tills butikerna stängde. Det kändes också bra.

I dag har jag haft tre timmar idrott ute på förmiddagen och sen efter lunch spelade jag fotboll i snöslasket tills det var så blött i skorna så vi fick avbryta matchen. Ja, alla var blöta.

Efter jobbet var jag och tränade styrketräning i en och en halv timme, sen hem till ångbastu och fotvård. Mår som en prinsessa med handduken kvar runt mitt blöta hår.........

.......snart blir det te och en stund framför TV:n tror jag. Har lite mail att läsa så vi får se hur kvällen blir. Längtar redan efter min underbart sköna säng.

I morgon är det onsdag och klubblokal....trevligt, trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0