Happy :-)



Var igår och besiktigade min älskade bil. Var i garaget dagen innan och kollade upp allt och det var lugnt med lysen och annat. Hade tid tidigt på morgonen och var sen förbi killarna som ska renovera växellådan. Kommer nog få titta lite närmre på fler saker........jag ska iaf inte köra henne till skroten utan hon ska lagas. Min älskade vardagsbil........

Är så sugen på att åka långt med en bil......bara åka och åka......avkoppling för själen.

Ska försöka och inte jobba hela dagen idag utan trampa upp spåret på åkern för långfärdsskidor. Behöver röra på min kropp...känner det. Träning är ett sätt att röra på sig och jobba ett annat. Måste träna.....NU !



Kommentarer
Postat av: :-) :-) :-)

Ut och rör på dig då. haha, de ska inte jag göra, jag ska in i garaget imorrn. :-)

2011-01-05 @ 07:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0