Kika framåt



Nu ska jag bara använda kikaren och kika framåt för jag vill bara se det ljusa och glädjerika. Igår gick jag och la mig i min underbara säng och var så LYCKLIG över samtalet jag fick vid kvart i tio. Tänka sig att ett enda samtal kan göra en både glad och lycklig , eller tvärt om med känslan som ledsen och deprimerad. Satt och lekte med mobilen och den ringde och rätt namn kom upp på displayen.......hade tänkt ringa häromdagen men så vart det inte.

LYCKLIG......LYCKLIG.......LYCKLIG.......LYCKLIG

........ sen så ska jag själklart minnas allt det vackra och även mindre glädjerika, men jag ska försöka att inte gräva ner mig i det som är negativt just nu. Nu ska min kraft gå till annat...

....Sen måste jag säga att idag var jag lycklig också över känslan att jag har mina två bilar. Satt och lekte med tankar om framtiden.......vi får se vad det kan bli. Ska nog köpa mig en lott i morgon och se om jag kan få mer lycka på det nya året
.

Det som fattas nu är en riktigt rolig kväll ute på krogen med några kompisar.......vem vet !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0