lite X-tra smink



Racingspecialtillbehör 1959

Igår var jag och sminkade mig för ett modelljobb.....hahaha. Det är bara att konstatera att sminka sig är inget för mig. Kommer aldrig hålla på med alla dessa krämer....foundation, ljus rouge, mörk rouge, konciler, ögonskugger i tre nyanser, underlagskräm, kräm mot åldrande och vet gud vad det VAR ALLT!!! Det roligaste var att en av krämerna kallades primer........jag tänkte då på något helt annat. Jag ska nog hålla mig till den garageråttan jag är och inte till någon spacklad människa som inte är JAG. Kul var det iaf och jag bjöd till skratt då man skulle sminka en del själv, jag har ju inte tekniken som andra tjejer så det såg ju rätt kul ut när jag skulle göra något. Jag smyckar nog hellre bilen än mig själv. Så är det och så är JAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0