Lördagen den 22 januari- garaget







Dagens arbete var att få den nya gummibumpern på plats. Ett arbete som tog en hel del tid. Stötfångarbalken skulle dit och jag passade  på att slipa rost och lacka fästena också.



Pappa hjälpte mig att flytta upp fläktkåpan i dess fästen för att inte bladen till fläkten skulle slå i och slå sönder den nya kåpan. Det tog i lite på ett ställe och nu ska det nog lira bra.



De gamla ventilhattarna sattes tillbaka då någon lyckats stjäla två av mina fina nya vintilhattar med Cheva-loggan på. Ska det vara fint så ska det vara på alla fyra hjulen inte bara på två !!!! Mera bling-bling blir det inte på mina ventiler utan lås som det finns på en del. Men jag trodde väl inte att någon skulle stjäla dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0