Man hinner mycket men inte allt!!!!

Efter att städat hela huset och tvättat fyra maskiner med smutskläder var det på med garagekläder och ut till mina älsklingar. Idag hade jag som mål att fixa fälgarna till C4:an fina. Jag fixade en av fyra fälgar för pappa och mamma var på väg ut med muttrar och bultar till C3:an som han köpt från Corvette Sweden. Vi skulle dra fast det sist på bumper samt kolla av bakbumperns upphängning.  Nu ska den snart iväg. SMS.a billackeraren och pratades vid på telefon till kvällen. Det blev både fikarast och lasagnemiddag och ännu mera tid i garaget mellan fika och middag.

Min andra kärlek står uppställd på verkstadsbockar och vilar lugnt där innan hon ska fotas igen....











Autosol är den bästa makeupen för att få fälgarna fina. Ska fortsätta nu idag söndag i garaget med fälgarna så det blir fint. Efter garage fika och middag blev det ett avbrott på kvällen och drog ner till Micke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0