Mötte våren......

Hade julgransplundring för mig själv och med dammsugaren.....

   



Sen blev det återvinningsstationen med gran och andra sopor och en tur till ........



Grödingelandet......



Här plockade jag solrosor i somras.......



.......och Skanssundet. Här fanns det inte mycket till Corvette ännu ;-). Jag är nog lite för tidigt ute trots att det är plusgrader och vår i luften.



Färjan över för en fika hos Corvettevänner och kolla deras hus och garage. Se om det finns något trevligt att titta på i garaget ........och det gjorde det :-)
Det fanns foton på en bil i garaget som jag har varit riktigt förtjust i, det visade sig att han hade ägt den och dessutom fått pris för sin bil på en utställning som jag var på och bla. röstade fram hans bil till vinnare. Då visste jag inte att han ägde den bilen, visste inte ens det förrän efter det här besöket.



Mindre trevligt när vi skulle åka därifrån och upptackte att vi hade punktering......platt däck var det HÄR!!!





Byte av däck i vårens första regn. Första regnet för 2011.....lite häftigt att uppleva tillsammans med ett hjulbyte :-)



Bistro ligger där uppe mörkt och ödsligt......



Färjan hem till hela huset fullt av ungdomar......regnet öste ner och det var riktigt halt på vägbanorna.

Kollade lite på nätet och hittade fina Corvetter till salu....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0