pengar över......



Hade jag en miljon över skulle jag satsa dem på en ny kärlek. Vilken snygging detta är. Den har form och muskler som en riktig atlet. Allt sitter på rätt plats. Maskulint i mina ögon sett.

Just nu är jag riktigt fattig, lånar pengar av mitt egna sparande hela tiden. Hur kan det bli så ??? Vad har jag handlat ???? Ingen ting känns det som. Har i år inte ens varit och köpt något på rean. Ja. så är det. Jag köpte för mycket dyra julklappar och nu är det tomt på kontot. Det är nio dagar kvar till lön.

Är sugen på att börja beställa hem saker till Corvetten men det är långt kvar till lack. Står lite stilla med arbetenpå henne just nu. Skulle behöva en garagekompis och inte min spindel utan en livs levande människa. En som kan vara som en PT för mig.

Måste fixa C4.an inför reportage och fotografering.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0