sitter på jobbet kl. 7.25

Helt otroligt!!!!! jag har böjat blogga från jobbet. Kom på nu att jag inte skrivit på ett tag.

Söndagen var det mecking i garaget hela dagen.......jobbade till sena kvällen och när jag kom in till värmen i stugan så slocknade jag på direkten. Somnade och sov som en stock om nu stockar sover.

Hade lite kontakt med några vänner i klubben om planering inför Elmia. Ska kanske boka in oss på ett hotell därnere så vi kan knäppa en öl på kvällen. Fett naijs!!!!

Fösökte skrubba händerna rena men numera är de skitiga som bara den. Barnen undrar om jag bor i garaget och nog kan jag svara dem JA. Denna helg var det nog en arton timmar där ute med mina två bilar. Har börjat med C4:an också.

Igår var jag hos killarna på verkstaden och de fixade mina fälgar. De är så toppen, fick skratta loss riktigt ordentligt samtidigt. De har så sköna kommentarer och......som gör att man går därifrån med ett stort leende på läpparna. Det blev en timme på morgonen hos dem och nästan en timme på eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0