slipa rostet och se framåt........



Ibland kan livet kännas lite jobbigt med lite rosthål både här och där  i själen. Men en vacker dag vänder det och någon tar hand om en och ser till att man kan bli en lysamde skönhet igen.

Efter att allt har varit jobbigt ett tag så har det vänt. Kände det i går efter att varit i kyrkan och lyssnat på prästen och den fina musiken. Att få gåta tillsammmans med andra och delat sorg och saknad med dem, ett innre lugn. Att man varit både till och från i vardagslivet är helt klart. Sen bilolyckan till igår så får det vara en period i mitt liv. Nu känner jag mig idag bar lugn och i hamn med vissa känslor. Det var länge sedan som man grät så mycket. Blandade känslor med ilska och saknad. Nu ska jag minnas allt det fina. Det finns det många fina minnen i min egen hårddisk och på datorns hårddisk.

Jag har fått en tillbaka en känsla som varit död ett tag.......nu ser jag bara framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0