jag och min C4:a



Ser fram mot helgen......jag ska jobba bil. Har en del att fixa på C3:an innan måndag och C4:an behöver jag sminka om lite. För höra av mig till mina verkstadskillar om de an hjälpa mig. Det får eller rättare sagt måste hända nästa vecka.

Känns som vår i kroppen och i luften!!!! Har precis städat hela huset och när jag var ute och skaka mattor och sängkläder var det bara VÅR i luften. Ja, inte ER !!!! Eller med VIN före, ER  :-) ordbajseri blev det nu. Helt klart har jag lätt för att spåra ut ibland, jag vet det R :-). Men vin blev det igår, en helt vanlig torsdag då man borde ätit ärtsoppa och till det lie punch. Nu ska jag ta halv milen ch sen är det iväg till jobbet.'

Full fart ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0