som första gången......



Underbar bild och underbar start med kompisarna i klubblokalen idag. Jag blir så glad när jag får träffa och prata med dem.

Efter att jobbat stenhårt och dessutom jobbat över så tog jag min gamla skrutti-bang-bang bil och åkte till klubblokalen. Under dagen har det snöat,,,,ja, blötsnö. Kanska 7 cm på bilen när jag skulle åka från jobbet. Skitiga körbanor och mecking med framlyset som inte ville fungera när jag skulle köära från parkeringen. Men jag brukar lyckas ibland och det gjorde jag nu......lampan började att lysa.

Var till klubblokalen och träffade alla underbara vänner. Fick skratta lite och bara prata bil. Helt undebart. Jag fick tips om nya bilder som önskades till forumet. De vill tydligen se mer skitiga händer, lackade naglar och med min tatuering synlig på bilden dessutom. Ja,ja önska kan man ju! Vi får se !

Var förbi pappa och mamma och pratae en stund. Drack lite te och skorpa innan avfärden. Hemma sent till min underbara säng.

Kattjävlarna väckte mig fem......de skulle ut och kissa. Nu ska jag åka och jobba.

Kommentarer
Postat av: Jerka

2011-01-14 @ 21:24:46
Postat av: Jerka

Det är Golden Gate cool bild

Jerka

2011-01-14 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0