Tänk om drömmar vore sanna.....

Tänk om drömmar man drömmer på natten skulle vara sanna. Vilket koas det skulle kunna bli ibland. Inatt drömde jag två drömmar. Den ena drömmen var jag på träff med klubben och åkte omkring med min Corvette. Det var ingen av de bilar jag har idag utan självklart den C5:a jag önskar mig att äga. Väl i väg på träffen hade jag bokat rum för natten på hotellet som klubben hade förbokat. När jag kommer fram avbokar jag hotellrummet för en nära vän ringer och säger att vi ska komma och ligga bredvid dem. Helt plötsligt var jag i båten och skulle sova där. Halli HALLÅ hur kan man få ihop allt. Sen blev det fest med klubbkamrater med Corvetter och prisutdelning. Sen var det mingel ute och helt plötsligt var vi jagade av ungdommar som kastade knivar efter oss. De hade haft rea på köksknivar och skulle ha lite kul på kvällen och det slutade med att de kastade knivar efter oss. Vi klarade oss dock med lite skador i skulderblad, ben och en hand. När jag ringde polisen för att anmäla händelsen .......så vaknade jag. Fan vilken dröm......jag lovar att jag sprang samtidigt som jag ville få med mig alla mina vänner så att inget skulle hända dem...........

Jag drömmer iaf om sommaren.......längtan till mina bilar och att få ut och åka på vägarna. Framförallt också cruising i Stockholm en ljummen kväll/natt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0