Tiden går fort ibland....

Vaknade tidigt igår morse. Var uppe kvart över fem.Fikade och bloggade var sen ute i gaget kvart över åtta. Att det var segt och tråkigt i början ska jag inte hålla hemligt, tänkte faktiskt lämna dagens sysslor för att göra något annat. Hade en så otrolig lust att åka och hälsa på ett par vänner som just haft julgransplundring och äger två Corvetter.

Men sen var det helt plötsligt knorr i magen och jag var vrålhungrig.......tittade till på klockan och då visade det sig att jag varit i garaget i fem timmar.



In och äta lunch, gjorde lite jobb åt klubben. Prelbokningar blev bekräftade och sen pratade jag en hel del med Anders i Väst. Innan jag återvände till garaget blev det ett samtal från Jerka oxå. Där försvann ett par timmar i lunchärenden.

Gick sen ut i garaget igen och slutförde det jag påbörjat.......så ljuvligt. Mina bilar, min Cola-burk och bra musik. Mår som en prinsessa just nu........skulle vilja gå på kurs i renovering av bilar.

Ju mer jag slipar och putsar så förstår jag de som gör helrenoveringar och villl ha allt i orginalskick. när det blir fint på ett ställe vill man att det ska vara lika fint på nästa ställe. Men man måste nog sätta ribban någonstans annars kommer man hålla på i ett par år och vara fattig som ett troll :-)

Idag ska jag hälsa på en som inte är fattig som ett troll........

Kommentarer
Postat av: Johnny

Känner igen morgonen, sitter själv o funderar om vart man lättast kan hitta en startmotor. Snön tar kraften från en att köra till garaget, dock behövs det något som inspirerar en till att åka dit. Måste installera en kaffekokare i allafall. Har en C3 -75 själv med targa, röd o fin. Måste pyssla om den så att den kan luftas tigigt i vår. Startmotor, och konsollen och mattorna och.... och .... :-)vill man så tar det ej slut.

2011-01-08 @ 10:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0