Var och shoppa....

Igår var jag och handlade

Trassel
Autosol
Avfettning
Fälgrent
Polerduk
Batterivatten
Spolarvätska
Doftgran

Inte ett enda par skor ....OTROLIGT!!!

Men jag har raggartärningar i min bikini som jag ska ha till sommaren.....



inom ett halvår är sommaren här.......;-)
måste bara trimma till kroppen lite, ska till gymmet idag för att börja mitt nya träningsprogram. På måndag är det träff med min sjukgymnast och min personliga tränare. Det känns skönt att få komma igång......just nu går vågen åt fel håll det bli bara högre och högre tal på den, får nog snart renovera den också. Igår åkte jag skridskor i tre timmar i ishallen så fötter och ben fick sitt!

Ska hämta paket idag igen!!!!!! Det är onsdag idag.....¨lill¨LÖRDAG......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0