Alltid upptagen...........

Jag är nog alltid upptagen av något..............är det inte med bilar och just Corvetter så är det nog mobilen med telefonsamtal, SMS och MMS. Jag måste bara lyckas köpa mig en Ajfone, som barnen på jobbet säger. Undrar om den telefonen gör ont att prata i eller att man får ett slag när det kommer ett SMS eller MMS ????



Askersund 23 juli 2011

Igår kollades oljan och trycket i däcken på min kära C4:a nu ska hon ut och rulla igen. Ska till bilarnas Mecka !!!!! Ja, just det, eller som det också kallas på kartan, eller i GPS:en - Rättvik. I år ska mamma, pappa och Maria med upp. Sofia är hemma med sin kille och katterna i vårt hus. Hon har inte fattat tycke för bilar ännu, men det kommer - bara hon får till det där med körkort!!

Jag har varit ledig från bilar två helger sedan 1:a maj. Midsommarhelgen och helgen den 2-3 juli, annars bara bilhelger. Kvar i år är ............

6 augusti   Wheels Barkaby
7 augusti   Classic Car Barkaby

13 augusti  Mantorp
14  augusti Mantorp

27 Augusti  Rosersberg

4 september  Vallentuna Flygfält

10 september  Höstcruising
11 september   Höstcruising oldies

Nä, nu ska jag duscha, packa bilen och åka mot¨Mecka¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0