(av) koppling

En dag hemma på gården med arbete och solande. Tog hand om solen på ett posetivt sätt, låg i solsängen nästan hela dagen. Brände fettet så det är lite gyllenbrunt. Badade i insjön på kvällen innan middagen. Pratat i telefon en hel del. Min yngsta dotter har turen att få åka ut på sjön med båt. Lyckost henne !!! Hon är på Utö med sin pojkvän. Är förbannat avundsjuk, jag vill också ut på sjön. Klarar inte av att vara hemma på landbacken. Ta mig till havet och gör mig till ................

Fixat i köket och plockat in glas i vitrinskåpet......det blir rätt fint.



Var och hämtade min gamla kardanklump som låg hos pappa i Sundbyberg. Samlar ihop mina bildelar ...........behöver snart en liten bod för mina bildelar,  så allt blir samlat på ett ställe.



Enligt pappa ska den här ha bättre utväxling för att köra 402 meter.............mot den jag har på Corvetten nu.

Kommentarer
Postat av: Jerka

Rivstarts bakaxel ???

Då blir det mer racing :-)

2011-07-20 @ 09:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0