Bilvård......

Igår efter löpträningen böt jag om från löparskor och löparkläder till bikini. Stog sen ute och tvättade bilar hela dagen. Det blev en riktigt bilvårdar-dag. Jag tvättade, dammsög ur dem och torkade ur dem. De är så fina nu alla tre. Först gjorde jag iordning Toyotan, Sofias övningskörningsbil. Den var så full av grus och sand från blandannat badet m.m. Eftersom min älskade dotter Maria var hemma stog hennes bil också på gården. Tvättade, städade och dammsög den också.......hon blev jätteglad, eftersom hon inget anade då hon låg och sov efter gårdagens festande.



Sen tvättade jag min älskade Transport, är så glad över min Cheva-buss..........skulle vilja åka på bilsemester med den. Några som körde förbi på vägen tutade då jag stog i bikini på en stege och tvättade taket på Chevan..........jag lovar ATT DET ÄR EN UPPLEVELSE att få se den synen :-)

Sen kom jag på att jag hade nya mattor till Transporten så de gamla gummimattorna åkte ut och in med nya heltäckningsmattor.



Så mysigt att köra bil barfota på sommaren, som att springa barfota i grönt gräs !!!!!

Har skaffat mig ett nytt bloggställe........numera sitter jag UTE




I natt var det så varmt inomhus och ute, sov i bara mina nya stringtrosor, inget duntacke i natt  ;-) Men i garaget är det kyligt............



Var ute ensam och promenerad bland hästar, hagar och får. Hade lite SMS-kontakt med några klubbkamrater men annars lugnt. Orkar inget just nu ! Hamnade på ett glas vitt vin hos en granne när jag gick förbi. En bit av det som i livet kallas livskvalité. Nu ska jag gå in och brygga mera kaffe och surfa runt lite på nätet.............för att surfa iväg på någon våg blir det inte för mig inte. Skulle vilja åka vattenskoter !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0