Blåbär.........

blåbär kan man vara i början av sin karriär som bilförare innan man får en ökad bil- och körvana. Vi var igår i blåbärsskogen och plockade fyra liter blåbär till en god paj med vaniljsås till.



Gjorde inget speciellt igår, vilade mitt revben. Spelade kort med Sofia och Linus. grillkväll med barnen, maria kom hem. tvättade inte ens Corvetten. Försökte tvätta bort flugskit från fönstren, men det gjorde så ont !!!!!!

Idag har jag skrivit om hela helgen på bloggen, tre inlägg. fredag, lördag och söndag.

Kan kanske få tillfälle att använda min nya bikini jag köpte i Askersund. Kan bli sol idag !!  :-)

Min bikini får mig att tänka på Jenkare......Amerikanare ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0