Bra inköp!!!!

Igår blev det en del bra inköp. Fick byta en del varor på IKEA, så är det när man handlar där!! Alltid något som blir fel.

Var sen runt på olika affärer. Hittade en ny kameraväska på OnOff som var nersatt 180:-, inte så mycket men ändå!! Den hade kunnat vara på halva priset. Gav iaf 380.- för väskan och den kommer att skydda min kamera när jag har mitt 300 objektiv på. Blir så fina bilder av det objektivet, samt att man kan ta fina bilder på långt håll. Tex hade jag det på Tierp Arena och när PokerRun båtarna kom in i Norrtälje hamn.



Sen var jag och gjorde ett inköp som jag verkligen behövde. En verkstadpall till garaget och en NY sladdlampa så att jag ser när jag meckar. Det är ett skit när man inte har lampor som lyser just där man ska arbeta.......nu har jag löst det problemet och nästa gång kommer det att bli klart roligare att vara igång med Svarten.



Sen köpte jag som sagt var en verkstadpall............på Jula.



När jag skulle mecka ihop den var den inte röd utan blå..........:-(

- Jag som ville ha en RÖD!!!



Bara att rulla ut i garaget ..........och ha det trevligt.



Bokade och gjorde klart det sist till Askersund..........nu hoppas jag att allt ska stämma när vi kommer ner. Fick ett telefonsamtal igår klockan tre från ett par som ville följa med till Askersund, men som inte har någon gammel-bil ännu !!! De får självklart följa med :-)

Satt i köket igår kväll och tittade på den nya TV:n, den blev toppen !! Dessutom var min favorit Brolle på TV, han är så ....................mycket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0